Strejk

Idag var det dags för strejk - igen. Det är fjärde gången som det är strejk sen jag kom hit. De verkar gilla det här med att strejka. Det gör dock inte jag. Strejken innebär att tågen inte går som de ska och eftersom jag åker just tåg till och från jobbet så innebär det problem. Som tur är kommer några av tågen från Belgien och de har inte strejk så det går att ta sig till och från jobbet. Dock går inte dessa tågen när jag vanligtvis åker till jobbet utan jag blir tvungen att gå hemifrån en halvtimme tidigare. Så nu sitter jag här och väntar på att mina kollegor som åker bil ska anlända...

Kommentarer
Postat av: Anna Dahlberg

Vad tråkigt:( Men jätte snygg sida du gjort/fått iaf.Det ska bli kul när du kan använda internet ordentligt...för då kan vi prata mer:P Ta hand om dig vännen. Pusss å kram

2010-10-12 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0