Demonstrationståg inomhus på La Redoute

Efter lunch i dag var det lite svårt att jobba. Anledningen var att vi hade ett antal dårar som sprang runt inne på kontoret och demonstrerar med stora plakat, visselpipor och mikrofoner. Jag vet att de gillar att demonstrera och strejka i detta land men jag trodde inte det var tillåtet att gå runt inne på kontoren. Det var riktigt irriterande och det var konstigt att se vuxna människor bete sig som små barn och springa runt och störa när de ser att folk försöker jobba. Det är stor skillnad mellan att demonstrera ute på gatorna och visa sin åsikt och att gå runt bland folk som jobbar och göra allt för att störa och irritera dem. Jag vet inte ens varför de demonstrerade denna gången.

 

Kommentarer
Postat av: Christian Ekberg

bastards..

2010-11-04 @ 20:41:11
Postat av: Nowna

Hhahaha fransoser ska ju alltid klaga! Demonstrationer hela tiden här också..



Okej I see :) jag ska nog hem ett par veckor i december!

2010-11-06 @ 12:13:25
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0