TT - tapas och träning

I onsdags var jag lat och hoppade över träningen. Jag har jobbat sent varje kväll nu det senaste så jag har inte haft så mycket energi över. Istället för att gå och träna tog jag och Jacques en promenad från jobbet till Roubaix centrum. Det var faktiskt första gången jag var där och det var inte så farligt som jag hade föreställt mig. I vanliga fall brukar vi inte stanna i Roubaix mer än nödvändigt med tanke på att det faktiskt den fattigaste staden i hela frankrike och därmed inte någon säker plats att vistas på kvällarna.

Eftersom det inte blev någon träning i onsdags så fick vi ta igen det på gymmet i går istället. Vanessa, Jacques och jag åkte till gymmet direkt från jobbet men vi hade lite tid över innan klassen på gymmet började så vi gick in på en Buffalo grill-restaurang och åt tapas innan träningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0