Sen senast

Så vad har jag gjort sen senast? I onsdags var det dans, i torsdags gymmet, i går en citytur på inlines och där emellan massor massor med jobb.

Jag gillar verkligen cityturerna på inlines. Man åker runt och ser staden, träffar massa nya människor och motionerar på en gång. Det kan inte bli bättre. I går kväll var det cirka 150 personer som var där så det tyckte jag var riktigt många men de andra berättade att det ibland kunde vara upp till 400 personer.

Denna gången ramlade jag inte och jag har lärt mig at bromsa hyfsat bra så det är ju alltid ett plus :) Efter turen gick jag och Séverine och mötte upp Jacques, Vanessa och en ny tjej från Estland som heter Julia. Det blev en riktigt roligt kväll men jag tycker synd om stackars Jacques som hade ett tåg att passa tidigt i morse. Det kan inte ha varit lätt...

Nu skall jag snart iväg och möta Vanessa för att träna inlinesåkning igen. Vanessa köpte sina i torsdags och hon har inte hunnit träna nåt än så vi bestämde oss för att försöka träna så mycket som möjligt nu så att hon också kan följa med på cityturerna sedan.


  

Kommentarer
Postat av: Oskar som äter vitamin b5

Biljett köpt till Galapagos. Längtar så till den resan! x

Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.devote.se)

Vill du va med i veckans blögg? Det finns at my place. Bara kika in KRAMIS



förlåt om jag stör!

2011-05-22 @ 08:35:59
URL: http://fannyjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0