Cuz' I'm doing a roadtrip in Cali baby!

California here I come! !!

För att fortsätta med att spendera pengar på resor och koncerter med mera så bestämde jag mig i dag för att köpa flygbiljetter till Kalifornien!

Coralie och Marion har länge pratat om att de ville göra en roadtrip runt i Kalifornien och i går frågade Coralie om inte jag skulle följa med. Jag sa att jag skulle fundera på det och i dag bokade jag biljetterna. Det var lite lagom spontant. Inte lång betänketid där :P

alamo square





Santa Barbara - COMING SOON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul :) när åker du och när kommer du hem? vart åker du hem?

2011-05-25 @ 22:13:26
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Hejsan, hittade dig via mer-trafik.se! Tänkte kika in och hoppas du får en trevlig kväll. Du får gärna kika in min också, (där du bland annat hittar en tävling om en egendesignad almanacka och ett paket med hälsoprodukter)



Men min fråga är mest: Har du hittat till min blogg någongång via mer-trafik.se? KRAM

2011-05-26 @ 17:59:25
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0