Av med jackan och på med ballerina och solglasögon

I dag var det premiär för vårens första lunch på en uteservering. Det var 18 grader och strålande solsken så det var riktigt skönt. Dock hade jag under eftermiddagen ett möte i ett väldigt litet rum där solen hade stått på hela dagen. Där var det lite för varmt.. Hela veckan har varit helt underbar vad gäller vädret och vi har gått ut i solen varje dag efter lunchen. Dock verkar det som om det skall bli sämre väder i helgen men jag hoppas att metrologerna har fel.





Något som dock är mindre underbart är tunnelbanan. Det har börjat vara förseningar och reparationer väldigt ofta den senaste tiden. I morse var jag tvungen att gå in till centralstationen i stan och ta en spårvagn i 20 min för att sedan byta till tunnelbana en bit utanför staden då tunnelbanan stod still i Lille. Även i går efter jobbet var det problem och tunnelbanan stod stilla en längre tid så jag knappt han hem och byta kläder innan dansträningen. varför skall alltid något bra (vädret) följas av något dåligt (problem med tunnelbanan)?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha d kan vi mycket väl ha gjort XD

njaa d va typ samma sak^^ ingen större skillnad så bytte plats i onödan egentligen XD



liksom ja visste att de va sämre på engelska där, men inte att d va så illa =O

så d e lätt att få jobb där om man e bra på engelska? =P



haha tackar! =D



2011-03-24 @ 20:34:26
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: maddebieber :)

hej besök gärna min blogg! fin blogg du hade :)

2011-03-25 @ 15:22:10
URL: http://maddebieber.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0