Updatering från Sverige

Då var jag tillbaka i Sverige för en kort visit och det känns verkligen konstigt när man har varit borta så länge. Plötsligt förstår man vad alla runt om en säger och sen skall man ju komma ihåg koden till sitt svenska bankomatkort som man inte har använt på evigheter heller :P Hahah det är inte alltid lätt.

Jag började alla fall mitt Sverigebesök med att åka till Borås och hälsa på My, Andreas och lilla Viggo. Viggo hade växt en hel del sen jag såg honom sist.



Jag och My ville gå ut på stan lite själva för att äta lunch och prata om allt möjligt som har hänt sen sist så Andreas fick passa Viggo. Det kändes lite konstigt att gå runt i Borås. Det kändes nästan som om jag skulle tillbaka till högskolan och ha lektioner igen.



Efter Borås åkte jag hem för att ficka Julias hår och smink till hennes studentbal.



Mascaran fick hon dock ta på själv för det är nästintill omöjligt at försöka måla mascara på någon annan somm blinkar och håller på.



Det här blev tillslut resultatet, lite halvt slarvigt uppsatt med lite flätor och några pärlor.







Balen var på marstrand och vi åkte dit hela familjen för att lämna av henne och se allas balklänningar.



Jag



Mamma



Pappa och Ferdinand



Efter Julia hade gått iväg till Socitetshuset för sin bal så gick vi andra och åt middag på en liten restaurang intill vattnet. Riktigt gott var det!





Kommentarer
Postat av: mysan

Känner du dej lika tom som jag?

elr något du vill prata ut om så finns jag!

kram

2011-06-04 @ 13:31:11
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

http://youtu.be/llodA3IXZd4 lyssna/kommentera/gilla/ sprid min nya låt, vill gärna ha så många åsikter så möjligt!(:

2011-06-05 @ 00:33:10
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: C & A

FIN blogg! Allt bra?:)

2011-06-18 @ 09:55:06
URL: http://claraoalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0