Torsdag

I dag var jag hemma hos Lien och Antoine i deras nya lägenhet i Vieux Lille (gamla stan) tillsammans med Joke. Det var inte riktigt någon stor inflyttnings fest men vi tog ett glas öl och hade trevligt och det var kul att se den nya lägenheten. 

Tidigare under dagen var jag och köpte en tårta till morgondagen. Det är sista dagen jag jobbar med Philippe, vår CFO, i och med att han går på semester i morgon och jag slutar efter nästa vecka så jag tänkte att det kunde passa bra med en liten avskedstårta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund på bloggen!

var snäll och släng in en fråga :)

http://emelieresander.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

2011-07-23 @ 10:37:02
Postat av: Elvira

Fin blogg,allt bra med dig? :)

2011-07-24 @ 21:53:16
URL: http://jikassammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0