Dansprojekt på g?

I går kväll var jag på gymmet mrd Vanessa och Séverine. Vi tog en klass och efter det var Vanessa och Séverine helt slut så de tog bussen hem. Jag stannade dock kvar och tog en klass till senare under kvällen.

Killen som hade klasserna är dansare och han frågade mig om jag var intresserad av att vara med i ett dansprojekt som han eventuellt skall jobba med. Allt var dock inte helt klart än så jag får se hur det blir men det kunde vara riktigt roligt så jag hoppas att det blir av :)

Efter gymmet åkte jag inlines till tunnelbanestationen. Det gick betydligt snabbare än att gå. I vanliga fall brukar vi nämligen behöva gå ca 25-30 minuter från gymmet till tunnelbanan eftersom att bussarna slutar gå någon gång runt åtta på kvällen.


Kommentarer
Postat av: marre

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=LPfbR0eXoAEvyiFhowKoSUgiWqw4zQM9dpZuo2FQ2JCnqFKS3V8K#Gallery

fin blogg! rösta gärna på någon av mina klänningar, vore jättesnällt :)

2011-06-22 @ 00:49:42
URL: http://iidamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0