Övernattning på jobbet??

Okej, jag vet att det kanske börjar bli lite tjatigt med allt tjafs om strejken men det är faktiskt ett problem. För cirka 10 minuter sedan kom en av mina kollegor och berättade nyheten att i dag har de även ställt in tunnelbanan. Det var ju trevligt. Hur skall jag nu kunna ta mig från Roubaix till Lille? Det är för långt för att åka taxi. Det skulle bli alldeles för dyrt så det är uteslutet. Just nu vet jag inte riktigt hur jag skall lösa det här. Kanske blir det övernattning på jobbet? Det här var verkligen inte rätt dag för detta när jag har så mycket at packa och fixa med hemma... Suck




Kommentarer
Postat av: Julia

Stackars dig :( själv har jag varit hos frisörerna på Kitas nu och klippt och slungat håret, hon som jag hade var superduktig och jag blev jättenöjd :D en positiv grej med övernattning på jobbet är sovmorgon ;) kramar

2010-10-20 @ 17:34:11
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0