Helg

Helgen i korthet: afterwork, shopping, födelsedagsfirande, söndagsfika, sol och 22 grader varmt!

  


I fredags blev det sent på jobbet. Vi var inte klara förrän kvart över åtta och jag var hemma först vid nio och då var jag så trött att jag lätt hade kunnat somna. Dock blev det ingen sömn utan en after work på stan istället.

På lördagen blev det först en shoppingtur på stan och sen var det dags att fira Marion som har fyllt år. Vi började med att äta lite mat på en restaurang och gick sedan vidare på stan.





På söndagen blev det sovmorgon och sen en fika med några utbytesstudenter.  Vi var på ett ställe som heter Odeon som ligger ganska långt bort. Det tog ett tag att gå dit men de har världens godaste milkshakes så det var det värt.






Kommentarer
Postat av: Julia

Det är jättefuskit att du har det så varmt! Vi har minusgrader här hemma :( jag vill veta vad som händer den 14e! Jag är jättenyfiken! Hoppas det är nåt kul :D kramar saknar dig

2010-10-12 @ 08:57:07
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0