Amsterdam i bilder

Roadtrip!



Hotellrummet







Shopping!



River Island -my favorite



Gillar dekorationen i taket. Jag försökte övertyga min roomate om att vi skulle göra om vardagsrummet i samma stil men han verkade tyvärr inte riktigt nappa på den idén...







Ben and Jerry's!







Jag var faktiskt inte den enda som tog kort denna gången.









Varm mjölk + choklad = varmchocklad



På vägen hem stannade vi i Gent i Belgien. Det var såpass varmt så att vi kunde sitta och äta lunch ute i solskenet.




Kommentarer
Postat av: Christian Ekberg

tar en tillbaka! :)

Ser ut som du hade skoj!

Önskar jag vore där med.

Kram kram

2010-11-02 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0