Träning för förstagången på tre månader

Igår följde jag med Guillaume till en sportanläggning en bit utanför Lille efter jobbet. Jag har inte tränat något alls på tre månader nu så jag tänkte att det kanske var dags :p

Det var en jättestor anläggning där man kunde spela badminton, squash, gymma och gå på olika pass. Vi visste inte riktigt vad vi ville göra och hamnade till slut på ett pass som vi inte riktigt visste vad det var. Det visade sig vara ett rent styrkepass -jippie! Det är ju alltid bra med en mjukstart hahha :p. Jag hade så ont efter det passet. Det var hemskt! Jag trodde att jag knappt skulle kunna gå idag men av någon konstig anledning så har jag ingen träningsverk alls just nu. Hmm.. kan det kanske vara så att den kommer senare?? Jag tycker det är lite konstigt måste jag säga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste med 2 s

2010-12-08 @ 11:07:13
Postat av: Anonym

Var lugn du får ont i morgon

2010-12-08 @ 11:08:32
Postat av: Sandra Helen - jeg deler ut goodiebag!

Så fin blogg du har! :)

2010-12-08 @ 12:02:42
URL: http://sandrahelen.blogg.no
Postat av: Anonym

det fanns två visste

2010-12-08 @ 13:32:42
Postat av: Ofelia

Superfin blogg! kolla gärna in min! :) kram

2010-12-08 @ 13:36:32
URL: http://emmieyo.blogg.se/
Postat av: julia

sv ; hehe ok, jo men altting är bra här ;) vad gör durå ? ;p

2010-12-08 @ 16:09:41
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: husk meg

Kan du huske meg?

Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Temat på bilden är: JUL!

Ha det så bra! (:

2010-12-08 @ 22:32:22
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0