lazy day

I går blev det ett glas vin eller två och en sväng på stan. Jag var dock lite seg så det blev inte så sent. I morse vaknade jag av att någon bankade och väsnades utanför. Kanske inte det roligaste sättet att bli väckt på...


Det var i alla fall solsken och fint väder så jag bestämde mig för att ge mig ut på stan. Jag mötte Damien och vi promenerade runt, kollade lite i affärer (affärerna är vanligtvis stängda på söndagar men inför jul har de extra öppet) och fikade på ett Häagen-Dazscafé. Det var inte direkt den nyttigaste lunchen men gott var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0