Update from Paris

Just nu är jag inne i en affär i Paris där de har datorer som kunderna kan làna gratis meddan de handlar. En jättebra idé om man är flera som är ute pà stan tillsammans och man väntar pà nàgon som provar kläder.

Det har blivit en del shopping under eftermiddagen. Dock är det mesta inte till mig utan det har blivit en del presentinköp. Min syster tar nämnligen studenten nästa vecka plus att det är morsdag och min mormors födelsedag i morgon. Nu skall jag tillbaka till shoppingen!

Kommentarer
Postat av: Ola

Mina nya men begagnade Canon S11 har kommit med posten. Ser så fram emot att ta film och foto med den, speciellt på mina resor. Japp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0