Den stora flytten

I dag har det varit kaos på jobbet. Av någon anledning har det bestämts att alla skall byta platser. Det är ungefär som i grundskolan när alla bytte platser lite då och då bara för sakens skull. Problemet var bara att de som hade beslutat om platsbytet inte viste vad som var mest praktiskt för oss så det var många som ville byta och göra egna ändringar. Det var dock helt omöjligt eftersom att vi hade en skiss med nummer och angivelser för vad alla skulle vara och denna skiss kunde man absolut inte frångå. Det var mycket tjafs och flytten blev inte klar så vi får fortsätta flytten i morgon.

Själv har jag flyttat ca 1.5 meter och sitter nu på andra sidan i vår lilla gruppering. Tre av oss i finansteamet skulle rotera och byta plats med varandra. Under en period av morgonen hade jag tre stycken datorer på mitt skrivbord och jag beordrades att stänga av och sätta på min dator om varannan medan de diskuterade om ifall de skulle flytta mig då eller vid ett senare tillfälle. När jag kom tillbaka efter lunchen var min dator på sin nya plats men de hade dock glömt av att ge mig kablar till datorn så jag kunde inte starta den. Minsta sagt en rörig dag...


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥..

2011-03-30 @ 14:45:30
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: mysan

Hejsan är de bra?



Tänkte bara kolla läget och önskar dej en härlig fredag! :)

kramis

2011-04-01 @ 20:52:02
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0