Syrrans student

Sista dagen i Sverige innan jag åkte tillbaka till Frankrike var det dags för min lillasysters student. Jag kan inte förstå att hon redan är så stor. Det var riktigt kul att se alla som var så glada och skrek och sjön och jag tänkte tillbaka på min student. När jag stod där så saknade jag det verkligen och jag ville bli liten och få ta studenten igen.

Av en tillfällighet så träffade jag faktiskt en tjej som gick i min klass under gymnasiet och som jag inte hade träffat sen vi tog studenten. Hon var där för att hennes bror tog studenten. Det är lite roligt att vi inte har setts på 5 år och sen ses vi på samma ställe och igen.

























Kommentarer
Postat av: Malin Dalstam

Hej :)



Vilken SÖT blogg du har !!

Allt bra ?! :P



Kolla gärna in min !!



Kram <3

2011-06-11 @ 13:18:56
URL: http://malindalstam.blogspot.com
Postat av: sofie

grattis till henne :)

ååh.. vill också ta studenten :(

2011-06-11 @ 13:20:13
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0