Nu är nedräkningen påbörjad

I går påbörjade jag min näst sista vecka på jobbet. Om två veckor slutar jag här efter 11 månader. Det käns lite konstigt men samtidigt har jag mycket roligt och spännande som väntar.

Den 29 juli slutar jag jobbet i Frankrike
Den 3 augusti åker jag på roadtrip i Kalifornien
Den 18 augusti kommer jag tillbaka till Frankrike för att packa ihop mina saker och flytta tillbaka till Sverige
Den 22 augusti börjar jag mitt nya jobb för KPMG i Göteborg
Den 23 agusti åker jag på introduktionskurs till Stockholm
Den 31 augusti kommer jag tillbaka från Stockholm
Den 2 september åker jag på team resa/konferens till Barcelona

Det blir fullt up och inte mycket vila men det är så jag gillar att ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0