jobb jobb jobb

I dag kom jag hem från jobbet vid 22.15 efter en superstressig och lång dag. Denna veckan har det varit massor på jobbet. Jag har jobbat sent nästan varje kväll så det har inte blivit så mycket gjort på kvällarna efter jobbet. I onsdags var jag dock ute en sväng på stan och träffade Lien och Liesbeth för ett glas vin.

I morgon åker jag, Séverine och Jacques till Marseille. Det skall bli sååå skönt att få ligga på stranden och ha det gott. Det kan verkligen behövas efter denna veckan. Väderprognosen såg rätt bra ut den med: 29 grader och strålande sol hela helgen :)

Kommentarer
Postat av: axelina

oj, du hade visst en stressig dag :( <3

2011-07-09 @ 10:11:15
URL: http://axze.blogg.se/
Postat av: Josefine Wiklund

Hej! Fin blogg du har. Väldigt fin header, har du tagit den bilden själv?

Kika gärna in och släng iväg en kommentar!

Puss & Kram

Postat av: A N G E L I J N A S

allt bra?:)

2011-07-14 @ 00:10:51
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0