Halvtid

Nu är det mitten av februari och det betyder att jag har varit här i 5,5 av mina 11 månader. Jag nu har gjort hälften av min traineeperiod och jag har lika lång tid kvar. På ett sätt känns det som om jag precis kom hit i går och på ett annat sätt känns det som om jag alltid har bott här... Jag kommer att sakna Frankrike och alla mina vänner här jättemycket när jag flyttar. Just nu är det fortfarande lång tid kvar men jag gissar att våren kommer gå jättefort. Det skall dock bli kul att komma tillbaka till Sverige igen också. Jag saknar alla mina vänner och min familj där hemma så det skall bli kul när jag träffar dem igen. Och sen har jag ju ett nytt spännande jobb som börjar i augusti också! Det får inte glömmas :)



Miss U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0