Ny vecka

Då har en ny arbetsvecka börjat igen. I går var jag riktigt trött. Jag blev nämligen väckt av ett sms vid 5 på morgonen och sedan kunde jag inte somna om. Inte någon vidare bra start på veckan... Och denna veckan är det dessutom massor att göra på jobbet då vi jobbar med koncernens 3-års prognos.

Helgen var dock bra. Jag var utomhus en hel del då det var bra väder. Det är riktigt skönt att ha en stor balkong :) För utom att sitta på balkongen så var jag även ute på stan en runda på lördagen och jag åt middag men Coralie och Yannick. Under söndagen gick jag och Jacques till ett zoo som ligger i stadsparken. Egentligen var tanken att va skulle sätta oss på en uteservering men av någon anledning hamnade vi på zoo istället. Det var massa folk och vi lyckades även springa på Séverine och hennes barndomsvän som var och hälsade på i Lille över helgen.




Den här ser ut som ett marsvin men är betydligt större. Det syns dock inte så bra på bilden...



Det här var nog antagligen parkens sötaste lilla djur.



Skölpadde-puss


Kommentarer
Postat av: ida

lust att följa varann via bloglovin? :)

2011-04-20 @ 19:53:41
URL: http://idapermangs.blogg.se/
Postat av: Megan

Sv: Nej, man får passa på när man kan :)

2011-04-20 @ 23:05:07
URL: http://meganyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0