Livet som 23-åring

Nu har jag varit 23 år i 3 dagar. Känner inte direkt någon större skillnad från när var 22 :P

Jag vill tacka alla som grattade mig via mail, fb, bloggen, sms, och i person. 85 personer - Visste inte att jag hade så många vänner :D Men sen va det ju några som glömde också hrmm hrmm. Nämner inga namn men ni vet vilka ni är! (Nej jag skoja bara jag är inte sur)

Många fina presenter. Bäst gillade jag ju förstås min kamera. Och den gosiga filten från Chilli som min mormor hade köpt åt mig. En annan fin present var den från min roomie. Fast den fick jag inte på min födelsedag utan i går. När jag och mamma kom hem efter en heldag på stan så hittade jag ett paket på byrån i vardagsrummet. Då var det Jeremy som hade varit ute och köpt en försenad födelsedagspresent till mig.





Det är inte varje dag man får Dior-paket så det kändes lite lyxigt :)



I paketet var det två J'adore parfymflaskor. En stor och en liten jag kan ha med mig i handväskan.

Nu återstår bara frågan: Fick jag parfymen för att han ville vara snäll? Eller tycker han inte att jag luktar gott? hmmm... 




Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

du fick parfymen för att han ville vara snäll!! =)

Grattis i efterskott! kram

2010-11-21 @ 13:18:58
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: saraemilia

häftig header! (:

2010-11-21 @ 14:48:21
URL: http://saraemiliia.blogg.se/
Postat av: Julia

Shit vilken lyxig present! Vilken kille ;) Haha tänk om...

2010-11-21 @ 20:31:55
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0