fredags-tisdag

I dag är det nästan fredag för mig. Det blev bara en kort tvådagarsvecka för mig på jobbet denna vecka och i morgon åker jag hem till Sverige på besök! Det är riktigtskönt med tvådagarsveckor måste jag säga :) Jag måste ta tunnelbanan vid 7.00 för att kunna ta tåget från Lille till Bryssel klockan 7.35 och sen ta en buss från Bryssel till Charleroi. Planet går från Charleroi klockan 12.05 och jag är slutligen framme i Säve vid 13.55. Jag hoppas allt går bra. Det är många olika byten och jag har aldrig åkt till Charleroi tidigare så jag hoppas att jag lyckas hitta rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0