Kan jag få din autograf?

Inlinesåkandet går faktiskt framåt även om det är med mycket små steg. Sèverine och jag var ute och tränade i går och nu skall vi snart ge oss ut igen. I går när vi var där och staplade oss fram något ostadig på våra inlines så kom det två killar som var betydligt bättre. De satte upp små konor och åkte slalom framlänges och baklänges, på en fot och de snurrade runt och hoppade. Jag tror vi såg ganska amatöraktiga ut i jämförelse haha.

Vi var även ute båda fredag och lördag och vi hade riktigt roligt och träffade massa folk. Helgens mest oväntade händelse var dock när en kebabförsäljare ville ha min autograf?! haha folk är för roliga :)


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

hejsan :D

allt bra med dig? :)

2011-03-21 @ 20:07:14
Postat av: Fröken M

hihi... skrev du någon då ? ;)

2011-03-22 @ 21:28:37
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0