Friday!

Då var det fredag och helg igen! Jag har inga direkta planer för helgen ännu men Coralie skulle höra av sig senare och jag är säker på att vi lyckas hitta på nåt kul.

Den här veckan har vi haft lite problem med att spara saker på jobbet. Vårt (internationelle finansavdelningens) lagringsutrymme blir fullt hela tiden och då kan vi inte spara några filer. I väntan på någon permanent lösning har vi försökt rensa bort "skräp" på disken men det har bara hjälpt kortsiktigt och sen har man varit tillbaka på ruta ett igen. Det är lite svårt att jobba när man inte kan spara något så jag hoppas att det skall lösa sig till nästa vecka... men nu är det helg så jag skall bara lämna alla jobb-bekymmer på jobbet och njuta av att vara ledig!

Jag får se hur det går för Sverige i handbollsmatchen mot Frankrike ikväll också. Jag är ganska säker på att jag kommer få en del pikar om Frankrike vinner (vilket det tyvärr lutar mot att de kommer göra eftersom de är favorittippade). Det är inte alltid helt lätt att vara ensam svensk tjej i ett land fullt med fransmän... Anyway - trevlig helg allihopa!

Johanna Falkhede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0