Ringar!

Just nu är jag inne i en period då jag tycker att det är riktigt snyggt med ringar. Allra mest gillar jag stor ringar. Jag har bara ett problem och det är att jag alltid har haft en liten fobi för ringar. Jag är rädd att de skall fastna och att jag inte skall kunna ta av dem igen. Det är lite jobbigt att tycka om ringar samtidigt som man inte vågar använda dem... Jag har dock funderat på om jag skall försöka övervinna min ringfobi eftersom att jag tycker det är så snyggt med ringar. Det finns massor med ringar som jag skulle vilja köpa men det känns lite onödigt att lägga ut massa pengar om jag inte kommer att använda dem. jag tror jag får börja med att köpa en men jag har väldigt svårt att välja...


Alla dessa är från ASOS. 


Kommentarer
Postat av: Ntherese

åh jag älskar ringar! skulle kunna köpa dom allihopa!:D

2011-02-10 @ 21:45:29
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0