Svar angående lägenheten

Jag trodde det var en chans att killen vars lägenhet jag var och tittade på skulle välja mig med tanke på att det var såpass många som tittat på den och att jag inte pratar franska. Därför blev jag väldigt glad och överraskad när jag fick ett meddelande som sa att han föredrog mig som inneboende och att jag kunde få flytta in om jag ville. Dock måste företaget gå med på att jag flyttar dit eftersom det är de som betalar för mitt boende. Så nu hänger allt på det. Jag hoppas verkligen att det går att ordna. Det var en sååå fin lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0