Flyttar min blogg hit

Jag är en 22-årig tjej från Göteborg som sedan tre veckor tillbaka bor i franska Lille. Jag är här i Lille för att arbeta som financial controller trainee inom Redcatskoncernen och det är främst om mitt liv här som jag kommer att blogga.

Jag har tidigare bloggat på http://studentutomlands.blogspot.com/ (Johanna - Livet i Lille) vilket är en blogg om hur livet är som student eller praktikant utomlands. Jag valde dock att flytta min blogg hit och kommer att fortsätta blogga här om mitt nya liv i Lille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0