Busy bee

Nu har jag lyckats planera in för mycket saker igen, som vanligt med andra ord. Om 15 min skall jag iväg på ett seminarium som hàller på till 18. Sen blir det middag på stan med de andra nykomlingarna inom företaget och efter det blir det till att stressa för att hinna gå på avskedsfest för Gabrielle, en traninee som skall sluta på företaget

På fredag är det återigen seminariet hela dagen och på kvällen är jag hembjuden till Philippe, Redcats Home Shoppings CFO på en drink tillsammans med Francoise, Redcats Home Shoppings Managing Direktor, Robert, ansvarig för flera damkollektioner inom Redcats, och Coralie, ansvarig för Ellos websida i Frankrike. Efter det blir det eventuellt en till avskedsfest beroende på hur sent det blir hos Philippe och hur trött jag är då. Sen är det äntligen helg och jag får en chans att vila upp mig lite. Jag har ännu inga planer för helgen men gissar på att det kommer dyka upp något…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0