Nu har jag flyttat!

Söndag morgon (läs eftermiddag) och dags för uppdatering efter en frukost bestående av nachos med smält ost och salsasås ute i solen på balkongen.

 

I går flyttade jag in i min nya drömlägenhet och jag verkligen ÄLSKAR den här lägenheten! Lägenheten är en 4:a i ett nybyggt hus som ligger ca 10 minuters gångväg från centrum. Jag delar lägenheten med en fransk kille som heter Jeremy. Jag har aldrig haft någon roommate innan men det är vanligt att man delar lägenhet här och Jeremy verkar jättesnäll så jag tror det kommer att gå bra. Och jag har äntligen internet hemma! Det har verkligen varit jobbigt att vara utan internet hemma i två månader men nu blir det till att ta igen all förlorad internet-tid. Jag tror jag skall börja med att gå igenom alla klädsajter och se om jag hittar något roligt att köpa :)

Här är lite bilder från min gamla och min nya lägenhet. Lite skillnad :p

     

     

Nä nu är det dags att ta tag i mig själv och göra något vettigt. Jag tror jag skall se om Coralie och de andra behöver hjälp att städa upp efter gårdagens husfest.



Och så ska jag försöka leta rätt på min pälsväst som försvann. Den var senast sedd på denna kille.



Det är tur att jag har min kamera så jag kan gå tillbaka och se vad som hände och spåra vart saker och ting tog vägen :P

Kommentarer
Postat av: Anna Dahlberg

Hej gumman. Hur mår du? Lägentheten var jätte fin:) Hoppas det känns bättre för dig nu. Jag saknar dig kompis:( Kommer du hem nåt till jul el hur ser det ut? massa kramar<3

2010-10-24 @ 16:20:49
Postat av: Johanna

Nä det verkar inte så. Jag kommer inte ha så mkt ledigt så julia och mamma och pappa kommer antagligen hit istället

2010-10-24 @ 18:44:58
URL: http://johannalivetilille.blogg.se/
Postat av: Nowna

Skoj å läsa din blogg, själv bor jag i Poitiers :) kram!

2010-10-27 @ 18:10:15
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0