Shopping

Mitt nya master card var naturligtvis tvunget att testas och det finns inget bättre sätt att göra det på än att shoppa kläder :)


Euralille köpcentrum

 

 


Riktigt snygga sneakers men jag vet dock inte hur bra det skulle passa på att gå med dem på finansavdelningen på jobbet. När jag såg dem tänkte jag med än gång på hur snygga de skulle vara att ha att dansa i och saknade dansen. Jag måste ta tag i mig själv och hitta något ställe att ta dansklasser här.

 

 
Gillar verkligen denna jacka, men den var lite dyr så jag får fundera på det…

 

 
Två outfits till jag gillar.

 




Och här kommer lite exempel på saker som jag faktisk HAR köpt också.

Först mina underbara vinterstövlar från Bershka. De är pälsfordrade så att jag skall slippa frysa i vinter.

 

Två par skor till som jag har köpt här nere. Alla som känner mig vet ju att jag är i stort behov av fler skor ;)

 

(fusk-) Skinnjacka från Stradivarius. Ett riktigt fynd den kostade bara 19.95€.

 

Hatt från Reserve Naturelle i Dijon.

 

 Halsband och väska från New Look.





Kommentarer
Postat av: Anna Dahlberg

Va fina grejjer du köpt:)Ja vill me shoppa nu känner ja:P Coolt shoppingcenter me

2010-10-13 @ 09:33:20
Postat av: Christian Ekberg

Gillade den gråa rocken må jag säga!

Sen passade du jätte bra i hatten! :)

2010-10-13 @ 10:16:07
Postat av: Julia

Gud vilket coolt shoppingcenter! Jättesnygga saker du har köpt! Tycker att du borde köpa dom andra grejerna med ;) Men haha dina pengar kommer ta slut snart. Tur att du snart fyller år, och sen kommer vi till jul och då får vi shoppa! :D tu me manques ;)

2010-10-13 @ 15:24:34
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/
Postat av: Julia

Köp den rosa och skicka hem till mig!!!

2010-10-13 @ 15:25:53
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0