Dress code?

  

(kläder från www.laredoute.se)


Innan jag kom till Frankrike var jag riktigt nervös över vad de skulle ha för dress code på La Redoute. Det är svårt när man inte vet vad man förväntas ha på sig för man vill ju passa in i företaget. När jag kom hit blev jag dock lättad över att det verkade vara en ganska fri dress code och att alla inte gick runt i skjorta och kavajbyxor hela dagarna. Efter några dagar hade jag sett folk som var klädda i både shorts och huvtröjor så då tänkte jag att de har en väldigt avslappnad dress code och att jag inte behöver oroa mig. I dag efter att ha sett en tjej på kontoret gå runt i gråa joggingbyxor har jag kommit fram till att det antagligen inte existerar någon dress code överhuvudtaget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0