Surprise surprise gissa vem som kommer till Sverige!

Jag kommer till Sverige! Det blir ett kort besök onsdagen den 24 november till söndagen den 28 november. Det var ganska oplanerat och jag hade egentligen inte alls tänkt åka till Sverige men nu kommer jag hem i alla fall. Jag fick ett samtal från KPMG som ville träffa mig för en intervju så då fick det bli att boka in en resa. Min chef var snäll som gav mig ledigt med relativt kort varsel.

Det var även tur att Ryanair precis har öppnat en ny linje mellan Bryssel och Göteborg så det går att hitta billigare biljetter. Biljetterna gick på 1100 tur och retur men det finns biljetter för halva det priset. Dock var jag tvungen att åka just dessa dagar så det var inte mycket att välja på.

Förutom min intervju så tänkte jag även passa på att träffa vänner och familj. Så om det är någon som vill träffa mig säg till så skall jag försöka planera mitt besök så bra som möjligt :)

Kommentarer
Postat av: Anna Dahlberg

Vad glad jag blir gumman....vi ska ses,så e det bara. jag bokar inte upp nåt den helgen,de dagarna.Ses snart Massa kramar

2010-11-10 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0