Känner mig gammal

Usch i går kände jag mig som en pensionär. En jobbarkompis frågade om jag hade lust att gå ut och ta några öl och jag svarade att jag behövde sova för att inte vara så trött på jobbet. Vad händer med mig? Jag låter ju som en gammal pensionär. Det är inte okej. I och för sig så var frågan om vi skulle mötas vid 23-tiden och då hade det ju blivit ganska sent med tanke på att man i alla fall brukar vara ute ett par timmar. Jag tror jag hade följt med om vi hade börjat lite tidigare på kvällen. Men det är ändå inte okej. När jag pluggade var utgång på torsdagar standard och då var det inga problem att orka upp på fredagarna efteråt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är ganska gammal fakiskt, snart 23... Börjar nog bli dags för dig att köpa villa och skaffa man och barn. Har du börjat pensionsspara än? ;)

2010-11-05 @ 12:10:20
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahha du är rolig du :p

2010-11-05 @ 14:00:27
URL: http://johannalivetilille.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tävlar hela helgen men vi sover hemma, kommer dock hem sent på kvällarna. Jag kan nog skypa via iphonen. Säg till när jag ska logga in så gör jag det då så kan vi testa. Jag ska rida ca 12 till 13:10 men annars är jag ledig ;)

2010-11-06 @ 10:15:40
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0