Godmorgon!

I dag är en ledig dag i Frankrike! Så skönt. Började morgonen med en lång dusch och nu slappar jag framför datorn och väntar på att mitt frukostbröd i ugnen skall bli färdigt. I går var vi på en "klubb??" och lyssnade på ett sydafrikanskt band. Och när jag säger klubb så menar jag i någons källare i gamla stan :P haha Det var väldigt hemmagjort allting. De hade bara 3 drinkar och 2 sorters öl att välja mellan och bartenden var cirka tolv år och antagligen sonen till ägaren eller något liknande. Men det var en bra stämning och kul att vara på ett lite annorlunda ställe.

nyvaken och trött

Kommentarer
Postat av: Anonym

son

2010-11-11 @ 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0