Back to France, back to work!

Då var jag tillbaka i Frankrike och tillbaka på jobbet efter min lilla minisemester i Sverige:) Det jobbigaste är att man har ganska många olästa mail som väntar på en när man har varit borta från jobbet några dagar. Men det är bara att ta tag i det. Det verkar i alla fall som om större delen av våra dotterbolag har lyckats skicka rapporterna som jag bad om innan jag åkte så det är skönt det. Det är bara några länder jag fortfarande väntar på...

Och så har jag även vågat göra personlighetsanalysen för KPMG. Jag var rätt nervös eftersom jag inte riktigt litar på sådana där tester och vet att testet kan ha en stor avgörande roll i detta fallet. Nu blir det bara till att vänta tills resultatet är analyserat och se vilken "personlighetsfärg" jag är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0