Are you making fun of me?

I måndags kväll skulle vi titta på en film och eftersom jag vet at han tycker det kan var jobbigt med otextade engelska filmer så tänkte jag att det kanske skulle vara lättare med en tecknad film eftersom de inte brukar ha så avancerat språk. Valet blev Hitta Nemo. Jag tycker det är en riktigt bra och rolig film, dock var Jeremy lite skeptiskt. "Jag är 30 år och jobbar som projektmanager. Vad tror du mina anställda skulle säga om de fick veta att chefen spenderar kvällarna med att titta på tecknade filmer om fiskar?"

Okej så han gillar inte tecknat tänkte jag och därför blev det inte heller tecknat igår. Istället testade jag om han gillade Hanna Montana. Jag menar han ville ju ha något som det inte är svårt att följa med i och som inte är tecknat så jag anser att Hanna Montana uppfyller de kraven.

En något fundersam Jeremy satt och kollade på Hanna Montana medan jag var inne på datorn och efter avsnittet var slut sa han. "This was a joke? Are you making fun of me? This is for babies right?" Något säger mig att jag inte kommer få välja filmer i framtiden...

 

Jag fick även fina morgonhälsningar som tyder på att han kommer fortsätta driva med min filmsmak.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl rolig du, om en vuxen man skulle gilla Hanna Montana så måste det nog vara något fel på honom.

2010-11-03 @ 16:53:20
Postat av: Julia

Haha jag kan nog hålla med. Meeen, Hannah är st så är det bara! Fusk att du kan se det när du vill :(

2010-11-03 @ 19:09:43
URL: http://juliafalkhede.blogg.se/
Postat av: Nowna

Hahah tecknade filmer är hur mysiga som helst!! älskar hitta nemo! okej där ser man :) mitt ex och nuvarande roomie är från kärra, max waenerlund heter han.. du kanske känner honom? :)



Planerar du att åka hem till jul då?

Bonne journée!

2010-11-04 @ 08:40:40
URL: http://nwna.blogg.se/
Postat av: DILAURA

GRYMT duktig du är, fin blogg och Grattis till Stipendiet, fantastiskt bra jobbat Johanna!!! Lycka till i Frankrike :D

2010-12-10 @ 17:55:05
URL: http://www.dilaura.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0