Utlandsresa i dag ;)

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att Sebastian skall bli färdig med någonting-jag vet inte riktigt vad. Sen blir det en tripp utomlands med honom och Johan. Det låter lite roligt att säga att vi skall utomlands men det är faktiskt sant. Dock är det inte direkt någon semester som väntar utan bara en liten tripp till Belgien för shopping under några timmar.


I går var det också shopping på schemat. Vi skulle försöka hitta en avskedspresent åt Marinie som flyttar tillbaka till Paris efter helgen. Presentshoppandet gick dock inte så bra och vi lyckades inte komma överens om något bra så vi sköt upp det till ett senare tillfälle och gick och åt istället :p




Kommentarer
Postat av: erika

Rösta gärna på mig på http://www.trapphuset.se/magneter-i-form-av-kamera/

Avslutas 20 dec. Jag röstar självklart på dig i någon tävling om du vill det.

Tack tack!

2010-12-17 @ 20:33:25
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Blogglista.se
  • Topplista
  • bloggping
  • SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
  • RSS 2.0